שלום אורח. אם עדיין לא נרשמת לקהילייה שלנו לחץ/י כאן להרשמה...
 
בס"ד 
אורח!
כניסה למערכת או רישום.
פרסם באתר זה

סקר החודש

הסקר בחסות:

בעד או נגד מאגר נתונים ביומטרי מרכזי?

בעד תעודת זהות ודרכון ביומטריות אך נגד המאגר המרכזי: 75 (38.27%)

נגד תעודת זהות ודרכון ביומטריות: 52 (26.53%)

בעד תעודת זהות ודרכון ביומטריות ובעד המאגר המרכזי: 37 (18.88%)

אין לי דעה בנושא: 26 (13.27%)

בעד תעודת זהות ודרכון ביומטריות אך אין לי דעה בנושא המאגר: 6 (3.06%)

 סה"כ הצבעות: 196

 

סקרים נוספים...

 
פרסם באתר זה

פורומים מאמרים וחדשות     

כל המילים אחת מהמילים ביטוי מדוייק

פלא שיווק מערכות מיגון בעמ - הבית שלך לפתרונות אבטחה ומיגון מתקדמים. מערכת אבטחה היברידית המתקדמת בעולם - עד 64 מצלמות: NUUO. מצלמות איכותיות מבית אלפאטק: AlphaTech. 04-8425443

 


 

מאמרים וחדשות אחרונים < לכל החדשות והמאמרים בנושא < מאמרים וחדשות ראשי

   גרסה להדפסה גרסה להדפסה   שלח מאמר בדואל שלח מאמר בדואל      

יוניסיס צופה כי כלכלה, סביבה, דרישות משתמשי קצה ואבטחה ישלטו בהחלטות מיקור חוץ ב- 2009

שילוב של כלכלה, דרישות משתמשי קצה יניע את התפתחות מיקור החוץ הארגוני

 

פורסם: ב-4 בפברואר, 2009


משתמשי הקצה, הכלכלה, דרישות אבטחה והסביבה, יהיו בין הגורמים המובילים המשפיעים על החלטות לקוחות ארגוניים בנושאי מיקור חוץ של טכנולוגיה ב- 2009. כך עולה מנתונים של חברת המיחשוב יוניסיס.

"במפגשים עם לקוחות ברחבי העולם הם אמרו כי האתגרים הכלכליים בפניהם יעמדו ב- 2009 והלאה, דורשים מהם לבדוק בקביעות ולהתאים את הדרך בה הם רוכשים ומנהלים תשתיות IT", אומר מנחם בוסטין, מנכ"ל יוניסיס ישראל. "הם רוצים להבטיח כי תהליכי ניהול תשתיות IT שלהם לא רק יקדמו יעילות ארגונית ויפחיתו עלויות, אלא גם יאפשרו יתרון תחרותי בשוק".

יוניסיס צופה את ההתפתחויות הבאות בשנת 2009.

  1. האקלים הכלכלי הגלובלי יאלץ ארגונים לבחון מחדש תהליכים עסקיים ויעילות, ויעורר עניין בדור הבא של מודלים לניהול IT.
    יוניסיס אומרת כי אתגרים כלכליים נמשכים ב- 2009 יאיצו מגמה לקראת הפיכת עלויות IT לתפעוליות ולא הוניות – קניית שירותים במקום נכסים. כתוצאה, ארגונים יחפשו לנצל יתרונות ומגמות מתפתחות בדרך בה ספקי מיקור חוץ מנהלים ומטמיעים תשתיות IT בהן הספק הוא הבעלים של התשתית.
    לדוגמא, התקדמותה של טכנולוגיית וירטואליזציה מאפשרת לספקי מיקור חוץ לפרוס תשתיות זמן אמת חסכוניות, היכולות להגיב באופן דינמי לשינויים בסביבה העסקית. התקדמות בוירטואליזציה ותשתיות זמן אמת תאפשר לספקים אלה להציע שירותי IT משותפים יעילים ביותר דרך פלטפורמות מיחשוב מבוססות Web וענן (Cloud). שירותים משותפים כאלה יכולים להיות אטרקטיביים במיוחד ללקוחות הניצבים בפני קיצוצי תקציב אגרסיביים.
    מנחם בוסטין אומר כי המעבר ל"פלטפורמה כשירות" יוביל להתפתחות בדרך בה לקוחות יכולים לצרוך שירותי מיקור חוץ, לדוגמא: הגדלת השימוש במודלים של מנויים ותמיכה בשירות עצמי, בהם משתמשים נרשמים לבקשות שירות IT או בקשות לפתרון בעיות מעל ה- Web.
    "הקיצוץ בתקציבי IT מעורר יצירתיות רבה", אומר בוסטין. "עם הירידה במימון הוני, ארגונים נוכחים כי הם חייבים להיות חדשניים בהקצאותיהם ל- IT והשקעות עסקית אחרות, ומחפשים שותפי מיקור חוץ היכולים לעזור להם טוב ביותר לפשר בין התקציב לצרכים".
  2. משתמש הקצה יהפוך לגורם מפתח בדרך בה ארגונים משתמשים במיקור חוץ.
    בעבר היה מקובל שהחלטות IT מתחילות ומסתיימות במנמ"ר. עתה, למשתמשי קצה – במיוחד אנשי מכירות ושירות לקוחות יוצרי הכנסות העובדים ישירות בשטח – תהיה יותר אמירה בקביעה היכן ואיך יתבצעו השקעות IT.
    הטכנולוגיה בה עובדים משתמשים במקום העבודה, הנה יותר ויותר זהה לזו בה הם משתמשים בבית.
    מאחר שמשתמשי קצה מגבירים שימוש במכשירי טכנולוגיה צרכנית כמו טלפונים חכמים, הם מחדירים אל מקום העבודה מגוון רחב יותר של רכיבי IT שהחברה שלהם ושותפי מיקור חוץ שלה חייבים לנהל ולתחזק.
    הם רוצים אותן רמות של נוחות ושקיפות להן התרגלו בשימוש ביתי ב- IT.
    "צרכנות IT" זאת מאלצת את הארגון ושותפי מיקור חוץ שלו להיות יותר יצירתיים בדרך בה הם מספקים ניהול ותמיכה. הם חייבים להטמיע מודלים של שירות המסתמכים יותר על גישה של קטלוג בהתאמה אישית, בה משתמשי קצה אינדיבידואלים בוחרים את השירותים שתפקידיהם דורשים, במקום שייכפו עליהם ע"י ארגון ה- IT, כפי שהיה במודל שירותי IT ארגוניים ששלט קודם לכן.
    "מיקור חוץ כבר אינו עוסק בניהול נכסי IT, אלא בניהול היכולת שנכסי IT אלה מספקים לצרכן הארגוני כדי לחולל פרודוקטיביות גדולה יותר", אומר מנחם בוסטין, מנכ"ל יוניסיס ישראל. "האתגר בפניו ניצבים ספקי שירות הוא לספק ללקוחות תמיכה שאינה נמדדת מול הסכמי רמת שירות המוגדרים באופן צר. התמיכה חייבת להיות סוג חדש של שירות, מבוסס על שילוב טכנולוגיה בבית ובעבודה, עבור חוויה שקופה אחת העוזרת למשתמשי קצה אלה מהדור הבא להיות יותר פרודוקטיביים".
  3. אפשרויות קישוריות רחבות יותר יקדמו הופעת פתרונות אבטחה מנוהלים חדשים.
    עובדים ניידים המשתמשים יותר ויותר בטכנולוגיה צרכנית כדי לגשת למידע עסקי רגיש שמאוחסן בהתקנים מרוחקים, יוצרים אתגר אבטחה משמעותי. חברות המאפשרות למשתמשים מספר מורחב של אפשרויות קישוריות, חייבות להבטיח כי הן מספקות במקביל פתרונות אבטחה מתוחכמים להגנה על מידע קריטי שלהן.
    יוניסיס צופה כי ב- 2009 חברות יפנו יותר ויותר לספקי שירות היכולים לעזור להן לאבטח סביבה לא ריכוזית חדשה זאת ומידע עסקי, תוך הפחתת עלויות התפעול שלהן. שירותי אבטחה כאלה מהדור הבא עשויים לכלול "מיקרו היקפיות" – טכנולוגיה מתפתחת המספקת אבטחה בסביבה מבוזרת.
    בעבר, ארגון IT היה יוצר אבטחה היקפית אחת שאינה משתנה, ובה איים נפרדים של מידע מאובטח אך בלתי ניתן לשיתוף. עתה, פתרונות חדשים מאפשרים אבטחה היקפית ברמת המיקרו, תוך רמות שונות של גישה לנקודות קצה ברשת.
    "אבטחת מידע וגישה בסביבה מבוזרת וניידת, הינה יקרה מפני שהיא דורשת תצורות IT מורכבות, ולקוחות מודאגים לעתים קרובות מכך שאין להם מומחיות פנימית לפריסתה", אומר בוסטין. "ע"י הסתמכות על שותף מומחה עם ידע מתקדם והתשתית המתאימה לאספקת הדור הבא של שירותי אבטחה, לקוחות ארגוניים יכולים להפחית הוצאות, לשחרר את ארגוני ה- IT שלהם ממשימות ניהול אבטחה, וחשוב ביותר: להעצים עובדים הניצבים מול הלקוחות ליצירת עסקים בסביבה מבוזרת אך מאוד מאובטחת".
  4. טכנולוגיה ברת-קיימא תמשיך לתפוס תנופה בהתקשרויות מיקור חוץ, מאחר שניתן יותר להוכיח את הצידוק העסקי עבורה.
    ב- 2009 יאמצו ספקי שירות יותר ויותר גישת IT "ירוק" ברת-קיימא בפתרונות מיקור חוץ שלהם, הן במרכז המחשבים והן בסביבות מקום עבודה מבוזרות.
    "לקוחות רוצים להבין איך טכנולוגיה ברת-קיימא מטיבה איתם, בין אם הם בעלי הטכנולוגיה או ממנפים IT ירוק של ספק שירות", אומר מנחם בוסטין. "גורם מפתח להאצת האימוץ תהיה הופעתם של כלי מודלים מתוחכמים יותר היכולים להוכיח את היתרונות העסקיים והחברתיים של פתרונות ידידותיים לסביבה עבור הספק ולקוח מיקור חוץ כאחד".
    הריבוי של שפע טכנולוגיות IT ירוק חדשניות מחברות סטארט-אפ קטנות יוכח כטוב עבור ספקי שירותי מיקור חוץ ולקוחות ב- 2009.
    מנחם בוסטין אומר: "יש הרבה חדשנות "ירוקה" בשטח, במיוחד בקרב חברות מתמחות קטנות. משלבי מערכות וספקי מיקור חוץ הטובים ביותר ימנפו מאמצים אלה בטכנולוגיה מרכז מחשבים. הם יובילו לבטח אל פתרונות מיקור חוץ ירוקים מקצה לקצה שהינם חסכוניים יותר עבור לקוחות ארגוניים".

 

אודות החברה

יוניסיס ישראל היא הסניף המקומי של יוניסיס העולמית – חברת שירותי ופתרונות טכנולוגיית מידע.
אנשי יוניסיס משלבים מומחיות בייעוץ, שילוב מערכות, מיקור חוץ, תשתיות וטכנולוגיות שרתים עבור לקוחות ביותר מ- 100 ארצות, כדי להשיג במהירות וביעילות יתרון תחרותי.
למידע נוסף:
www.unisys.com

[4721]
   גרסה להדפסה גרסה להדפסה   שלח מאמר בדואל שלח מאמר בדואל

תגובות במערכת הפורומים

לא נרשמו תגובות למאמר זה

[ היו הראשונים לפרסם תגובה ]

פרסם מודעתך כאן





עקבו אחרינו בטוויטר

חדשות עולם הבטחון

הנקראים ביותר

חדשות הי-טק

חדשות כלליות

CCleaner - Freeware Windows Optimization