שלום אורח. אם עדיין לא נרשמת לקהילייה שלנו לחץ/י כאן להרשמה...
 
בס"ד 
אורח!
כניסה למערכת או רישום.
פרסם באתר זה

סקר החודש

הסקר בחסות:

בעד או נגד מאגר נתונים ביומטרי מרכזי?

בעד תעודת זהות ודרכון ביומטריות אך נגד המאגר המרכזי: 75 (38.27%)

נגד תעודת זהות ודרכון ביומטריות: 52 (26.53%)

בעד תעודת זהות ודרכון ביומטריות ובעד המאגר המרכזי: 37 (18.88%)

אין לי דעה בנושא: 26 (13.27%)

בעד תעודת זהות ודרכון ביומטריות אך אין לי דעה בנושא המאגר: 6 (3.06%)

 סה"כ הצבעות: 196

 

סקרים נוספים...

 
פרסם באתר זה

פורומים מאמרים וחדשות     

כל המילים אחת מהמילים ביטוי מדוייק

פלא שיווק מערכות מיגון בעמ - הבית שלך לפתרונות אבטחה ומיגון מתקדמים. מערכת אבטחה היברידית המתקדמת בעולם - עד 64 מצלמות: NUUO. מצלמות איכותיות מבית אלפאטק: AlphaTech. 04-8425443

 


 

מאמרים וחדשות אחרונים < לכל החדשות והמאמרים בנושא < מאמרים וחדשות ראשי

   גרסה להדפסה גרסה להדפסה   שלח מאמר בדואל שלח מאמר בדואל      

סאן מיקרוסיסטמס, חברת Mo´Minis, ו-orange מכריזות על תחרות ישראלית לפיתוח משחקים לטלפונים סלולאריים

חברת הסטארט-אפ הישראלית Mo´Minis הכריזה על תחרות פיתוח משחקים לטלפונים סלולאריים ראשונה מסוגה בעולם, בחסות orange (אורנג' ישראל) וסאן מיקרוסיסטמס ובשיתוף תפוז מובייל

 

פורסם: ב-1 בדצמבר, 2008


יצירת המשחקים נעשית באמצעות תוכנת Mo’Minis Studio המוצעת על-ידי החברה, המאפשרת פיתוח מהיר ופשוט של משחקים לטלפונים סלולאריים, ללא צורך בידע מוקדם בתכנות. התוכנה של Mo’Minis, מאפשרת לקהל רחב של משתמשים (גרפיקאים, אנימטורים, מפתחים או כל מי שיש לו גישה לוגית ויצירתית ואוהב משחקים) ליצור משחקים ברמה גבוהה, אשר נתמכים באופן אוטומטי על-ידי כלל המכשירים הסלולאריים הפופולאריים.

תחרות GameCast #1 מהווה הזדמנות נהדרת ליוצרים להיכנס לתחום המשחקים לטלפונים סלולאריים בצורה קלה ומהירה, להוסיף לפורטפוליו שלהם משחק איכותי לסלולאר, להנות מהפצה נרחבת של המשחק בפורטל orange (הנגיש ליותר מ- 2,500,000 לקוחותיה), ומפרסום רב במדיה, ולזכות בפרסים יקרי-ערך בשווי כולל של למעלה מ- 20,000 ש"ח.

תחרות GameCast #1 לפיתוח משחקים לטלפונים סלולריים

לראשונה בעולם, מושקת תחרות לפיתוח משחקים סלולאריים הפונה לאינדיבידואלים ואינה דורשת תיכנות. התחרות מתקיימת בחסות סאן מיקרוסיסטמס, המעודדת פיתוח משחקי Java ME - פלטפורמת הפיתוח לסלולאר הנפוצה ביותר, ו- orange, המעודדת יצירה מקומית של משחקיים מקוריים עבור קהל המנויים הנרחב שלה, ובשיתוף תפוז מובייל, החברה המובילה בישראל בפיתוח תוכן וטכנולוגיות סלולאריות.

הזוכים יהנו מחשיפה נרחבת במדיה, פרסום נרחב של המשחקים שלהם בפורטל הסלולארי של orange  הנגיש ל-2,500,000לקוחותיה ומפרסים יקרי-ערך בשווי כולל של למעלה מ- 20,000 ש"ח:

  • מקום ראשון: 2000$ + מכשיר סלולארי מולטימדיה מתקדם
  • מקום שני: 1200$ + מכשיר סלולארי מתקדם
  • מקום שלישי: 1000$

בנוסף, תפוז מובייל תציע להעסיק את המובילים בתחרות כמפתחי משחקים על-גבי מערכת Mo’Minis.

בתחרות יישפוט חבר שופטים מקצועי המורכב מגורמים מובילים בתעשיית המשחקים והסלולאר:
כריס מליסנוס - מנהל חטיבת המשחקים בסאן מיקרוסיסטמס, אלעד בכר אילת - מנהל מוצר משחקים ב-orange, קרייג הולנד - מנהל שיווק ב- Casual Games Association, איציק בן-בסאט – שותף-מייסד GameRing, לשעבר סמנכ"ל בחברת משחקי המחשב Blizzard, אייל רבינוביץ - סמנכ"ל תוכן ב- Mo’Minis, נדב הראל - אחראי מחלקת משחקים בתפוז מובייל, יוסי ארז – מנכ"ל McCann Digital, חטיבה של McCann Erickson, חיים שפיר – מפתח משחקים בעל ניסיון של כ- 30 שנים - ממציא משחק הטאקי, רנרד גלוזמן - מפתח משחקי מחשב, יוצר משחק "פיפוש" ורכז תוכנית "פיתוח משחקי מחשב" במכללת בית ברל.

להרשמה: http://israel.mominis.com

השוק

תעשיית המשחקים לסלולאר מהווה את אחד השווקים הגדלים בקצב המהיר ביותר. על-פי מכון המחקר גרטנר, ההוצאה של לקוחות הקצה בעולם, על משחקים סלולארים עמדו בשנת 2007 על 3.9 מליארד דולר, ובשנת 2008 הן מתקדמות בקצב שצפוי להגיע לכ - 4.5 מליארד דולר, תוך שהצפי הוא שעד שבשנת 2011 השוק יגיע לכ 6.3 מליארד דולר.

הקשיים עימם מתמודד השוק כיום

תעשיית התוכן הסלולארי נתקלת במספר קשיים בכל הקשור לפיתוח והמרה (porting) של תוכן סלולארי למספר ההולך וגדל של מכשירים סלולאריים. קשיים אלו כוללים מורכבות גבוהה בפיתוח אפליקציות לסלולאר והעדר סטנדרטים אחידים בקרב מגוון המכשירים הרחב המוצע בשווקים השונים (גודל זיכרון, יכולות גרפיות, ממשק משתמש, פונקציונאליות טכנולוגית נתמכת ועוד). התוצאה היא שבכדי לפתח משחקים לסלולאר ולהתאימם למכשירים השונים הנמצאים בשוק, נדרשת עבודה רבה ויקרה.

המצב הנוכחי מציב סף כניסה גבוה שלמעשה מונע מהרבה מפתחים עצמאיים ומוכשרים ומבתי פיתוח קטנים, להצטרף לשרשרת הייצור של המשחקים הסלולאריים, שכן אין ביכולתם לשאת בעלויות הגבוהות הכרוכות בפיתוח והמרת המשחקים למכשירים השונים.

הפתרון של Mo’Minis

Mo’Minis מספקת כלי אינטואטיבי וקל לשימוש המיועד ליצירה מהירה של משחקים. הפלטפורמה מציעה יכולות המרה (porting) אוטומטיות המבטיחות כי כל תוכן המיוצר באמצעותה נתמך באופן אוטומטי על-ידי מגוון רחב של מכשירים סלולאריים פופולאריים. הפתרון מאפשר הן למפתחים עצמאיים והן לבתי פיתוח קטנים, שבעבר נרתעו מאתגרי הפיתוח וההמרה, להתחיל לייצר תכנים מקוריים לסלולאר. בכך מורחבת שרשרת הייצור, דבר שיתרום לעושר ולמגוון של המשחקים הסלולאריים. מעבר לכך, הפשטות של הכלי תאפשר גם לאנימטורים, מעצבים גרפיים וכל מי שיש לו גישה לוגית ויצירתית ואוהב משחקים להתחיל לפתח משחקים לסלולאר.

על החברה

Mo’Minis זכתה להיבחר כאחת החברות המבטיחות ביותר בתחרות הסטארט-אפים השנתית TWS2008. החברות הזוכות נבחרו על-ידי רשימה ארוכה של שופטים מכובדים מרחבי העולם הכוללים אישים מובילים בתעשייה, משקיעים ובלוגרים פופולאריים.
Mo’Minis הוקמה בשנת 2006 על-ידי קצינים יוצאי יחידת עילית טכנולוגית בחיל המודיעין: צבי רבינוביץ, צח הדר, אביב רווח, אייל רבינוביץ. יזמים בעלי רקע טכנולוגי נרחב, כישורים ניהוליים וניסיון מעשי בתחומי פיתוח תוכנה, מערכות משובצות מחשב וטכנולוגיות סלולאר. אייל ברזילאי הצטרף כמנכ"ל החברה בתחילת 2008. אייל הוא מנהל ותיק בעל ניסיון נרחב בייזום והוצאה לפועל של פרוייקטים ושירותים מופני-לקוח בתחום האינטרנט אשר צברו מיליוני משתמשים.

על סאן מיקרוסיסטמס

סאןמיקרוסיסטמס מפתחת את הטכנולוגיות המניעות היום את השוק הגלובלי. החזון של סאן לאורך השנים – "הרשת היא המחשב" – הביא אותה לקדם את השוק לשיתוף ברשת דרך חדשנות, פיתוח קהילה והובלה בחזון הקוד הפתוח.
סאן פועלת כיום ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. לפרטים אודות החברה ניתן להיכנס לאתר שכתובתו:
www.il.sun.com

[5121]
   גרסה להדפסה גרסה להדפסה   שלח מאמר בדואל שלח מאמר בדואל

תגובות במערכת הפורומים

לא נרשמו תגובות למאמר זה

[ היו הראשונים לפרסם תגובה ]

פרסם מודעתך כאן





עקבו אחרינו בטוויטר

חדשות עולם הבטחון

הנקראים ביותר

חדשות הי-טק

חדשות כלליות

CCleaner - Freeware Windows Optimization