
חברת סינאל מלל פייוויי, מקבוצת סינאל תעשיות, סיימה בהצלחה שדרוג של מערך התוכנה והחומרה של מערכת הנוכחות במאוחדת. היקפו הכספי של הפרוייקט מוערך בכמה מאות אלפי ש"ח.
קופ"ח מאוחדת ביקשה לשפר את היערכותה בכל הקשור לטיפול בדיווחי הנוכחות של העובדים.
המערכת הישנה נתנה פתרון מקומי ללא יכולת של שליטה מרכזית בניהול מאגר עובדים עם טביעות אצבע ואיסוף נתונים מיידית מהמסופים. על כן החליטה מאוחדת להחליף את המערכת הקיימת (אף היא של סינאל) במערכות חדשות וחדישות המותאמות לעידן טכנולוגי מתקדם יותר.
במסגרת הפרוייקט הוחלפו כל מסופי הדיווח הכוללים קורא טביעת אצבע לטכנולוגיה מתקדמת יותר, בעלת רמת זיהוי גבוהה ומהירה. מסופי הדיווח החדישים הינם בעלי תמיכה בעבודה באון ליין ישירות מול השרת מרכזי עליו הותקנה תוכנת הרמוני, פרי פיתוחה של סינאל.
תוכנת הרמוני מאפשרת קליטה ישירה ממסופי הדיווח תוך כדי בקרת און ליין לגבי סטאטוס העובד וקיום טביעת האצבע שלו במערכת. עוד מאפשרת התוכנה הצגת שם העובד ע"ג הצג עם זיהוי טביעת האצבע. כפי שקיים במאגר הנתונים. היה והעובד אינו מוכר במערכת, המערכת מחזירה הודעת שגיאה.
במסגרת הפרוייקט הקימה סינאל שרת מרכזי להרמוני, תוך ביצוע התאמות מיוחדות לממשקים של מאוחדת. הממשקים מאפשרים עדכון אוטומטי של נתוני העובדים וייצוא של נתוני הנוכחות למערכת כ"א של מאוחדת.
תהליך התקנת תוכנת הרמוני ושידרוג מסופי דיווח הנוכחות היה מדורג וארך מספר חודשים. בסך הכל שודרגו למעלה מ- 300 שעוני נוכחות.
"הפתרון", אומר יוסי זיני ראש תחום מערכות רפואיות במאוחדת, "מטפל בעצם היום בכל דיווחי הנוכחות של עובדי מאוחדת. הדיווחים נרשמים במערכת המידע המרכזית באון ליין ולא ע"י איסוף בסוף היום. עובד יכול להיכנס למערכת המידע של מאוחדת בכל רגע ולוודא האם הדיווח שלו נקלט - מייד לאחר הדיווח בשעון. אחד היתרונות הבולטים של המערכת הוא היכולת לתת התראה על חוסר בדיווח שעון בעת ביצוע הזדהות למערכות המידע של מאוחדת".
|