שלום אורח. אם עדיין לא נרשמת לקהילייה שלנו לחץ/י כאן להרשמה...
 
בס"ד 
אורח!
כניסה למערכת או רישום.
פרסם באתר זה

סקר החודש

הסקר בחסות:

בעד או נגד מאגר נתונים ביומטרי מרכזי?

בעד תעודת זהות ודרכון ביומטריות אך נגד המאגר המרכזי: 75 (38.27%)

נגד תעודת זהות ודרכון ביומטריות: 52 (26.53%)

בעד תעודת זהות ודרכון ביומטריות ובעד המאגר המרכזי: 37 (18.88%)

אין לי דעה בנושא: 26 (13.27%)

בעד תעודת זהות ודרכון ביומטריות אך אין לי דעה בנושא המאגר: 6 (3.06%)

 סה"כ הצבעות: 196

 

סקרים נוספים...

 
פרסם באתר זה

פורומים מאמרים וחדשות     

כל המילים אחת מהמילים ביטוי מדוייק

פלא שיווק מערכות מיגון בעמ - הבית שלך לפתרונות אבטחה ומיגון מתקדמים. מערכת אבטחה היברידית המתקדמת בעולם - עד 64 מצלמות: NUUO. מצלמות איכותיות מבית אלפאטק: AlphaTech. 04-8425443

 


 

מאמרים וחדשות אחרונים < לכל החדשות והמאמרים בנושא < מאמרים וחדשות ראשי

   גרסה להדפסה גרסה להדפסה   שלח מאמר בדואל שלח מאמר בדואל      

חברת גרדיאן מקבוצת מלם-תים הטמיעה פתרון ניהול מערך השיווק בתפן

הפתרון מבוסס Microsoft Dynamics

 

פורסם: ב-30 במרץ, 2009


גרדיאן מערכות מידע מקבוצת מלם-תים סיימה לאחרונה פרויקט יישום מערך שיווק מבוסס Dynamics בחברת תפן, העוסקת בייעוץ למצוינות עסקית בישראל, בארה"ב ובאירופה. במסגרת הפרויקט הטמיעה גרדיאן פתרון CRM וורטיקאלי אשר יישמה לתחום השיווק. הפרויקט יושם בפריסה גלובלית לניהול מערך השיווק של החברה במשרדיה בישראל ובאנגליה וביצעה שדרוג גרסא במשרד החברה בארה"ב. היקף הפרויקט מוערך בכמליון ש"ח.

פתרון ה-CRM של גרדיאן לניהול מערך השיווק מבוסס על תשתית Microsoft Dynamics CRM 4 ושרתי SQL Server 2005 על פלטפורמת Windows 2003 Server והותאמה לעבודה בארגון גלובלי, כפי שנדרש בתפן. המערכת, המשרתת כ- 80 מעובדי החברה מסביב לעולם, מסייעת לאינטגרציה בין גורמי השיווק השונים החל משלב קביעת הפגישה, דרך תיעוד הפעילות מול הלקוח הפוטנציאלי עד לשלב סגירת העסקה ולשלב היישום. מידע זה נשמר באופן פרטני אצל כל מנהל שיווק בשילוב יכולת אינטגרציה והעברת מידע בין הגורמים. בימים אלו מבצעת גרדיאן אפיון להרחבת מודולי השימוש במערכת והגדלת מערך הדוחות, שיאפשר צפייה בזמן אמת בביצועי אנשי המכירות ברמה האזורית.

מיקי בלייבס, מנכ"ל גרדיאן מקבוצת מלם-תים: "הפתרון שהטמענו בתפן הינו פתרון ורטיקאלי, אותו פיתחה גרדיאן על בסיס מערך CRM של מיקרוסופט לניהול מערך השיווק. פתרון זה מאפשר ללקוחותינו לייעל את תהליכי העבודה ולשפר את הפעילות העסקית בארגון. הפתרון מצטרף ליישום פרויקטים דומים אותם הטמענו בעבר בין היתר באלווריון, ישראכרט וחברות נוספות".

תמיר טרבלסי סמנכ"ל בתפן מסר: "התרומה המהותית ביותר של פתרונות ה- CRM של גרדיאן היא שקיפות המידע בכל הרמות. כעת יכול כל שותף לצפות במידע המלא מול הלקוחות, מנכ"לי חברות הבת מעורים בסטטוס התהליכים בקרב כל מנהל הכפוף להם ומנכ"ל הקבוצה מעורה בנעשה בכל חברת בת וביכולתו להיכנס למערכת של כל מדינה ולקבל תמונת מצב עדכנית, בזמן אמת. המערכת אף מאפשרת ליצור מדדים רציניים ורבים לבדיקת הליך המכירה ולקבל עדכונים בלחיצת כפתור, דבר המוביל בהכרח לשיעור הצלחה גבוה יותר ולתהליכי עבודה יעילים יותר".

[5862]
   גרסה להדפסה גרסה להדפסה   שלח מאמר בדואל שלח מאמר בדואל

תגובות במערכת הפורומים

לא נרשמו תגובות למאמר זה

[ היו הראשונים לפרסם תגובה ]

פרסם מודעתך כאן





עקבו אחרינו בטוויטר

חדשות עולם הבטחון

הנקראים ביותר

חדשות הי-טק

חדשות כלליות

CCleaner - Freeware Windows Optimization