חברת HighView פיתחה מערכת ניהול קמפיינים משולבת בינה עסקית עבור המו"ל הגדול בנורבגיה |
||
פורסם: ב-18 בנובמבר, 2008 |
||
חברת HighView (היי-וויו) סיימה לאחרונה פרויקט פיתוח מערכת ניהול קמפיינים משולבת בינה עסקית עבור המו"ל הגדול בנורבגיה– חברת קפלן דאם (Cappelen Damm), המייצגת את הכותבים המובילים בנורבגיה ומעסיקה כ-700 עובדים. במסגרת הפרויקט פיתחה HighView עבור קפלן דאם מערכת מתוחכמת לניהול קמפיינים מול לקוחות פוטנציאליים. "המערכת החדשה הינה חדשנית ופורצת דרך, מכיוון שכוללת רכיבי בינה עסקית, המשפיעים על תזמון ותוכן הקמפיין, להבדיל ממערכת ניהול קמפיינים מסורתית, שרק מסתייעות בבינה עסקית, על מנת לנתח את התוצאות בדיעבד", כך מסר עופר אבנרי, מנכ"ל משותף ב- HighView. היקף הפרויקט מוערך בכחצי מיליון ₪. אודות החברהחברת HighView מציעה לשוק העסקי והממשלתי מגוון פתרונות בינה עסקית מתקדמים המאפשרים איסוף, עיבוד, ניהול, ניטור וניתוח נכון של מידע ארגוני. הפתרונות אותם מציעה HighView מותאמים לדרישותיו הייחודיות של כל לקוח בישראל ובעולם. בין לקוחותיה: קוקה קולה, בזק בינלאומי, משטרת ישראל, שופרסל, נביעות, AVIS, התעשייה האווירית, אמדוקס, כלמוביל, אורבוטק, אורבוגרף, Bank Of America, DnB (בנק נורווגיה), DATAFIRST ועוד.
|
||
[5468] |