שלום אורח. אם עדיין לא נרשמת לקהילייה שלנו לחץ/י כאן להרשמה...
 
בס"ד 
אורח!
כניסה למערכת או רישום.
פרסם באתר זה

סקר החודש

הסקר בחסות:

בעד או נגד מאגר נתונים ביומטרי מרכזי?

בעד תעודת זהות ודרכון ביומטריות אך נגד המאגר המרכזי: 75 (38.27%)

נגד תעודת זהות ודרכון ביומטריות: 52 (26.53%)

בעד תעודת זהות ודרכון ביומטריות ובעד המאגר המרכזי: 37 (18.88%)

אין לי דעה בנושא: 26 (13.27%)

בעד תעודת זהות ודרכון ביומטריות אך אין לי דעה בנושא המאגר: 6 (3.06%)

 סה"כ הצבעות: 196

 

סקרים נוספים...

 
פרסם באתר זה

פורומים מאמרים וחדשות     

כל המילים אחת מהמילים ביטוי מדוייק

פלא שיווק מערכות מיגון בעמ - הבית שלך לפתרונות אבטחה ומיגון מתקדמים. מערכת אבטחה היברידית המתקדמת בעולם - עד 64 מצלמות: NUUO. מצלמות איכותיות מבית אלפאטק: AlphaTech. 04-8425443

 


פורום מערכות אזעקה, מצלמות, גלאים ובית חכם

 

פרסם מודעתך כאן

גרסא להדפסה גרסא להדפסה   שלח נושא בדואל שלח נושא בדואל

הודעות אחרונות < לרשימת הפורומים < לפורום מערכות אינטרקום
 

עזרה בחיווט שפורפרת אינטרקום חדשה במקום תקולה

הנושא הוצג לראשונה ספטמבר 10, 2019 בשעה 13:05 על-ידי galgo
הוספת תגובה 
galgo


הודעות: 1
 
עזרה בחיווט שפורפרת אינטרקום חדשה במקום תקולהספטמבר 10, 2019 @ 1:05pm
שלום - בדירה אליה עברתי יש שפורפרת אינטרקום ישנה (מחוברת ללוח של כל הדיירים בכניסה לבית) שגם מאפשרת ללחוץ ולפתוח את הדלת הראשית לבניין.
הבעיה - הזמזם שלה לא עובד ולכן כשמישהו למטה קורא לנו - אנו לא שומעים..מעבר לכך היא עובדת (שומעים כשמרימים וגם לחצן הפתיחה תקין).
לשפורפרת מגיעים 5 חוטים (אפילו 6, אחד מקופל מאחוריה), אך רק 4 מהם מחוברים. מסומנים 1,2,6,9 - מצ"ב תמונה:
https://photos.app.goo.gl/1Efph1eiZGMCv3Aw6

רכשתי שפורפרת אינטרקום חדשה מהרשת...5 מקומות להתחבר:
https://photos.app.goo.gl/xHis2zcbx6xCjfWp9
מסומנים לפי היצרן:
1. Host by the phone line (next tone)
2. host send line (on the tone)
3. Public line
4. Unlock the line
B. Signal call line

אשמח לעזרה איך למפות ולחבר את החוטים מהישנה לחדשה.. או האם יש טכניקה מסוימת לדעת מי לאיפה?
תודה מראש,
גל
 
פרסם באתר זה

הוספת תגובה 






עקבו אחרינו בטוויטר

חדשות עולם הבטחון

חדשות הי-טק

חדשות כלליות

CCleaner - Freeware Windows Optimization